ООО "УСЦ" Кировский пункт регистрации в АР Крым (Программы "БЭСТ" и ЭЦП)
Вышло обновление М.е.док 10.00.013 |
16:20 |
Скачать его можно посылке: http://www.me-doc.com.ua/ftp/medoc/Updates/ezvit.10.00.012-10.00.013.exe ЗМІНИ
У ОНОВЛЕННІ 10.00.013 Згідно Листа №16167/7/28-0817 від 09.06.2011, ДПА України впроваджено в експлуатацію послуга з реєстрації сертифікатів ЕЦП платників податків, наданих у електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку. У
зв’язку з цим, у ПК «Медок» реалізовані наступні форми: 1. J(F)1391001
Договір про забезпечення електронного
документообігу платника податків з Державною податковою інспекцією засобами
телекомунікаційного зв'язку. На
підставі цього документу Платника податків включають до системи подання
податкових документів в електронному вигляді органу ДПС. Надає платнику
податків можливість подавати до органу ДПС податкові документи у електронному
вигляді. Для того щоб створити документ, в модулі "Реєстр звітів" оберіть команду Файл/Створити (Ctrl+N). У
вікні "Створення звіту" оберіть розділ "Податкова
інспекція" і далі "Інше" для юридичних осіб або "Звітність
фізичних осіб" для фізичних осіб. Всі поля в договорі обов’язкові для заповнення! На даний документ обов’язково накладаються всі електронні підписи, якими платник має підписувати звітність. Обов’язково переконайтесь, що комплект підписів налаштований правильно. Договір
надсилається платником податків тільки один раз (в разі позитивної відповіді
органу ДПС). Після укладання договору сертифікати, якими підписано договір,
автоматично додаються до бази сертифікатів «Інформаційного порталу органів ДПС
України». 2. J(F)1391101 Повідомлення про реєстрацію електронного
цифрового підпису. Документ,
що містить запит на реєстрацію в системі "Інформаційний портал органів ДПС
України" сертифікатів відповідальних осіб платника податку.
Використовується для реєстрації нових сертифікатів ЕЦП відповідальних осіб. В
Повідомлені платник податків вносить записи по співробітникам, яким надано
право підпису податкових документів в електронному вигляді. Для того щоб створити документ, в модулі "Реєстр звітів" оберіть команду Файл/Створити (Ctrl+N). У
вікні "Створення звіту" оберіть розділ "Податкова
інспекція" і далі "Інше" для юридичних осіб або "Звітність
фізичних осіб" для фізичних осіб. Всі поля обов’язкові для заповнення! На даний документ накладаються електронні підписи всіх осіб, що вказані у документі та обов’язково підпис директора та печатки установи. Повідомлення
може надсилатись платниками податків постійно, в разі необхідності зміни
сертифікату або надання права підпису податкових документів іншим особам. Документи надсилається електронною поштою на адресу «Інформаційного порталу органів ДПС України». Прийнятий документ відсилається платнику з підписом «Інформаційного порталу органів ДПС України». Також платнику податків надсилаються дві квитанції відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді». | |
Категория: Обновление ПО "Бест-Звит Плюс" | Просмотров: 548 | Добавил: bestzvit | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |
Разделы новостей | ||||
---|---|---|---|---|
|
Форма входа |
---|
Календарь новостей | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Поиск |
---|
|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 2 Гостей: 2 Пользователей: 0 |
Наш опрос |
---|
Оцените мой сайт
1. Отлично 2. Хорошо 3. Неплохо 4. Плохо 5. Ужасно Всего ответов: 13
|